Så fort jag kommer över en inredningstidning på jobbet eller i ett väntrum,bläddrar jag snabbt igenom den (om jag har lite tid). Och så tar jag kort på alla bilder som ger mig någon inspiration eller ide. Det här är senaste klicken. Kvaliten är inte så bra men ideerna i mitt huvud är hahaha. Att ha något mjukt av textil bakom sängen gör att det känns mjukare lyxigare mysigare mer ombonat och tryggare. Här har de använt både en mjuk sängavel och draperi på väggen bakom. Som en fondvägg av tyg. Sätt en gardinstång på väggen bakom sängen. Lätt att byta ut om du tröttnar på tyget. Här en platsbyggd förvaring och soffa i ett. Smart. Sätt upp runda speglar i olika formationer som dekoration. Drt gör att rummet blir ljusare och känns större. De kommer att reflektera både solljus, tända ljus och ljus från lampor. Här stora träplankor bakom sänggaveln för lite mera rustik känsla. Varför ska sänghimlar alltid vara vita? Här en i en annan färg och annan tyg kvalitet. Fint och mysigt! Underbart söt och mjuk pall

Kommentera

Publiceras ej